Piorun

Diamentową kulą
dostaniesz miedzy oczy
Piorun miliona voltów
nagle do gardła skoczy
Lombard



Mamo ty się ciesz że masz mamę i tatę....Te słowa córy mnie rozwaliły... nie jestem gotowa na podjecie rozmowy na tak trudny temat.A z drugiej strony znów rozwalił mi się z trudem budowany system wartości-własnej wartości.Bo czyżby Oni wszyscy ( matka ,mąż) mieli rację gderając mi non stop że czepiam się nie mając powodu,że moje bóle związane z tym jak mnie traktują to objaw jakiejś nienormalności!!??Chce wierzyć że mam rację walcząc o godne traktowanie mnie przez bliskich,że ma sens upominanie się o swoje prawa i szanowanie mojej osoby przez  bliskich.A może córa ma rację?Może powinnam podkulić ogon schować głowę między kolanami i dać sobą pomiatać wbrew swojej woli okraszając poniżanie skrywanymi łzami??!!





Spod drzwi ci rąbnęli mleko
pies cię rzucił, nikt już nie jest
dobry ani czuły 
Lombard

Brak komentarzy: