Dla M.....

Droga Mamo -dziękuję
 Za to że jestem ładną kobietą - bo ty zawsze widziałaś we mnie brzydotę
Za to że umiem kochać-bo ty nigdy nie kochałaś
 Za miłość którą mogę rozdawać- bo ty nigdy mi jej nie ofiarowałaś
Za umiejętność słuchania -bo ty zawsze miałaś zasłonięte uszy
 Za dar mowy- bo ty nigdy nie mówiłaś
 Za cierpliwość której ty nigdy mi nie ofiarowałaś
Za brak oceniania - bo ty zawsze osądzałaś
Za umiejętność przytulania -bo ty zawsze miałaś zamknięte szczelnie ramiona
Za dar patrzenia-bo ty nigdy nie dostrzegałaś nic po za zasłonę swoich powiek
Za uczciwość - której nigdy mi nie pokazałaś 
Za wróble na drucie - których nigdy nie dostrzegałaś
Za jasne słońce - które zawsze ci przeszkadzało
 Za biały puch -który zawsze był ci nie wczas 
DZIĘKUJĘ za milion rzeczy które widzę każdego dnia o których istnieniu nie chciałaś słyszeć... DZIĘKUJĘ za najlepszą szkołę życia pod tytułem" jak  nie zadawać bólu ".




Brak komentarzy: