śmiech mnie ogarnia jak na razie tylko on.......Unieważnili nam maturę ,dziwne??Może nie bo przecież różne rzeczy się magiczne w tym porąbanym kraju dzieją.Ale zaiste tron dyrekcji naszej szkoły nalezy się za kuźwa poinformowanie absolwentów o tym fakcie po upływie 10 lat !!!!!!!!!W uzasadnieniu napisali " ... naruszenie przepisów dotyczących przebiegu egzaminu .......".Szit już sie pouczyłam na socjologi !!!!!!!!!Teraz od września ide się uczyć do L.O w systemie e-learnig a w maju kuźwa matura!!!!!!!!!!.Jakoś sobie tego nie wyobrażam...........przez czyjeś nie dopatrzenie,a moze zupelne lenistwo .
8 komentarzy:
Przyznam się bez bicia że pierwszy raz słyszę o tak absurdalnej sytuacji...jak widać w naszym kraju są jeszcze rzeczy które potrafią wprowadzić w osłupienie, a myślałam że już nic mnie nie zdziwi.
To nie pierwszyzna , to się zdarza w tym kraju wanilią pachnącym ale żeby po tylu latach??!!!
Są rzeczy które się w głowie człowiekowi nie mieszczą ...
Dokładnie Iczko , dzisiaj ( po kilku tygodniach użerania )moja głowa ( a raczej jej niewidzialny obwód ) zmieniła swoje granice ..........
Duszku mało mnie ostatnio na blogach , ale , że co????? Unieważniona matura po 10 latach ??? Jak to??? Jestem w szoku, że takie rzeczy się dzieją...
Promyczku unieważnili ją 10 lat temu ,tylko że my o jej nieważności dowiedzieliśmy się dopiero kuźwa teraz!!!!!!!!!!!!!!!!I to dzięki innym absolwentom którym wyższa uczelnia odrzuciła dokumenty!!!!!!!!!!!
Duszku ale jaja, to zakrawa na informacje do wiadomości głównych w tv !!!!
Promyczku wlasnie wyżej o tym napisałam.
Prześlij komentarz