migiem

Melduje że jestem i żyję.Kiedyś w niedalekiej przyszłości zatańczę tu częściej.Na razie zajmuje mnie "TO " .Utknęłam między krakami,spękaniami,rozmaitymi serwetkami i zawzięcie i zażarcie przerabiam  poświęcając nauce wszystko co da się przemalować.Wietrząc się z zapachu wikolu i farb w czasie suszenia wałków spisuje...









Nie wiem kiedy książka będzie skończona ,ale już dziś rozpatruje oferty kilku wydawnictw .Zgłębiam wiedzę na temat rodzaju druku ,papieru itp.






Na sylwestra byliśmy na imprezie u brata Pana M... Zgotowali nam Kinder niespodziankę !!!I to taką że gdybym wiedziała kogo zaproszą na imprezę w życiu bym na nią nie pojechała !!!A tak dostałam po nosie i kolejny raz zawiesiłam swoją ufność w ludzi i jeszcze oberwałam  wywalonym fajerwerkiem.Ale trzeba mieć szczęście żeby stać wśród ponad 20 ludzi i zostać trafionym wywalonym fajerwerkiem prosto w nogę.Resztę emocji przemilczę.




Nazwijmy tę pozę na zdjęciu po imieniu kure......ska.Dziecko które ja prezentuje ma ...12 lat.Wniosek przeraża mnie ten świat.To przez tę pannicę i jej mamuśkę zjadłam 90 % swojego zdrowia.






Dziękuje za życzenia i pamięć....


Brak komentarzy: